Rychlý servis
Špičková kvalita
Zkušenosti
0
Flexibilní platební podmínky
Najděte nás v

PRAVIDLA PRO NÁKUP A PRODEJ

PRAVIDLA PRO NÁKUP A PRODEJ V E-SHOPU https://www.maestrodomy.cz

I. Pojmy a definice:

1.1. „Osobními údaji“ se rozumí veškeré informace, které lze použít k identifikaci osoby, jakož i veškeré informace o osobě, která již byla identifikována. Zpracování osobních údajů kupujícího je popsáno v Oznámení o ochraně osobních údajů.

1.2. „Pracovním dnem“ se rozumí jakýkoli den v týdnu s výjimkou soboty a neděle a státních svátků, které jsou právními předpisy Litevské republiky vyhlášeny za dny pracovního klidu.

1.3 „E-shop“ znamená internetový obchod umístěný na internetové adrese https://www.meistronamai.lt.

1.4. „Prodávající“ - UAB „TIMBER CABINS“, kód právnické osoby 301694566, adresa sídla Stasiūnų km., Kaišiadorių raj., Kiemelių g. 1C, Litva, kód plátce DPH LT100006187411.

1.5 „Kupující/Vy“ znamená osobu, která nakupuje nebo objednává Zboží v E-shopu nebo využívá jiné služby nabízené v E-shopu.

1.6 „Oznámení o ochraně osobních údajů“ znamená Oznámení o ochraně osobních údajů, které vymezuje účely, zdroje a právní základy shromažďovaných a zpracovávaných osobních údajů, stanoví práva subjektů údajů a postup jejich uplatnění a poskytuje další informace, jejichž poskytnutí vyžadují platné právní předpisy v souvislosti s ochranou vašich osobních údajů.

1.7 „Zbožím“ se rozumí zboží a služby nabízené k prodeji v E-shopu.

1.8 „Smlouva“ znamená smlouvu o prodeji a koupi Zboží mezi Kupujícím a Prodávajícím.

1.9 „Podmínky“ znamenají tyto obchodní podmínky nákupu v e-shopu.

II. Obecná ustanovení

2.1 Tyto Podmínky stanovují podmínky užívání E-shopu a postup, jakým může Kupující nakupovat Zboží prodávané v E-shopu, jakož i podmínky uzavření Smlouvy, postup při dodání Kupujícím zakoupeného Zboží a poskytování služeb, práva, povinnosti a závazky Kupujícího a Prodávajícího a další podmínky.

2.2 E-shop je určen pro fyzické a právnické osoby.

2.3. Registrací nebo odesláním objednávky v E-Shopu bez registrace Kupující bezvýhradně potvrzuje, že se řádně seznámil s Obchodními podmínkami a Informací o ochraně osobních údajů a zavazuje se je dodržovat. Zákazníkovi nebude umožněno učinit objednávku v E-Shopu, pokud se s Obchodními podmínkami a Oznámením o ochraně osobních údajů neseznámil nebo pokud s nimi nesouhlasí. V případech, kdy Kupující nesouhlasí částečně nebo zcela s celými Obchodními podmínkami a/nebo Oznámením o ochraně osobních údajů nebo jejich částí, nesmí se registrovat a/nebo podat objednávku, jinak se má za to, že Kupující uznává a přijímá povinnosti a závazky vyplývající z tohoto jednání a že Obchodní podmínky a Oznámení o ochraně osobních údajů v plném rozsahu akceptuje.
 
2.4 Prodávající nepřebírá žádné riziko ani odpovědnost a je bezpodmínečně zbaven jakékoli takové odpovědnosti, pokud si kupující nepřečetl obchodní podmínky a oznámení o ochraně osobních údajů částečně nebo v plném rozsahu, a to ani v případě, že mu to bylo umožněno.

2.5 Prodávající potvrzuje, že odpovídá za prodej Zboží objednaného na E-shopu a za řádné dodání zakoupeného Zboží, kvalitu Zboží, provedení objednaných služeb Prodávajícím vlastními silami nebo s pomocí třetích osob, řádné splnění podmínek vrácení a výkon dalších práv a povinností Prodávajícího stanovených právními předpisy.

2.6. Prodávající má právo změnit funkčnost E-shopu (nákup, platební metody apod.) nebo aktivovat pouze některé z nich, omezit registraci Kupujících v E-shopu nebo počet registrovaných Kupujících. Kromě toho má Prodávající právo omezit používání E-shopu konkrétním Kupujícím nebo zrušit registraci Kupujícího, pokud Kupující používá E-shop v rozporu s těmito Obchodními podmínkami, narušuje nebo se pokouší narušit stabilitu a bezpečnost provozu E-shopu nebo jinak porušuje právní předpisy Litevské republiky.

2.7 Prodávající má právo jednostranně měnit, upravovat nebo doplňovat tato Pravidla. 2.8. Pro Kupujícího platí Pravidla platná v době zadání objednávky, proto se Kupujícímu doporučuje seznámit se s Pravidly a Oznámením o ochraně osobních údajů při každém nákupu.

2.8 Prodávající má právo pozastavit nebo ukončit provoz E-shopu bez předchozího upozornění kupujícího, je však povinen plnit závazky vůči kupujícímu, které převzal před pozastavením/ukončením.

III. Registrace v E-shopu

3.1 Pro nákup v E-Shopu není vyžadována registrace. Nákupy lze provádět: i) s registrací nebo bez registrace, ii) bez registrace, iii) telefonicky, iv) nebo e-mailem. V každém případě může Kupující učinit objednávku až poté, co poskytne údaje nezbytné pro vyřízení objednávky.

3.2. Nákup s registrací:
3.2.1. Pro registraci v E-shopu musí Kupující zadat povinné údaje do registračního pole E-shopu, čímž dojde k vytvoření účtu Kupujícího spojeného s e-mailovou adresou poskytnutou Kupujícím. Při přihlašování ke svému účtu v E-Shopu bude Kupující povinen použít e-mailovou adresu použitou při prvotní registraci a heslo, které si vytvořil;
3.2.2. Kupující má právo svou registraci kdykoli změnit, doplnit nebo zrušit;
3.2.3. Kupující je povinen chránit jím vytvořené přihlašovací údaje a nezpřístupnit je třetím osobám. 
3.2.4. Kupující odpovídá za veškeré úkony provedené v e-shopu po přihlášení do svého účtu. Pokud třetí osoba využívá služeb poskytovaných E-shopem tak, že se do E-shopu přihlásí pomocí přihlašovacích údajů Kupujícího, považuje Prodávající tuto osobu za Kupujícího. O ztrátě přihlašovacích údajů je Kupující povinen neprodleně informovat Prodávajícího na kontaktní adrese: info@meistronamai.lt. 

3.3. Kupující může provést nákup bez registrace, telefonicky nebo e-mailem pouze po poskytnutí údajů potřebných k vyřízení objednávky. Objednávky podané telefonicky nebo e-mailem se vyřizují postupem uvedeným v Pravidlech a vztahují se na ně ustanovení Oznámení o ochraně osobních údajů. Podáním objednávky kupující souhlasí s těmito Pravidly a Oznámením o ochraně osobních údajů a s jejich uplatňováním.

3.4 Kupující odpovídá za správnost a úplnost poskytnutých údajů. Pokud se údaje poskytnuté Kupujícím v E-shopu změní, musí je Kupující aktualizovat.

3.5 Registrací v E-shopu nebo zadáním objednávky Zákazník bezvýhradně potvrzuje, že:
3.5.1. má právo nakupovat v E-shopu;
3.5.2. odpovídá za správnost poskytnutých údajů. Pokud kupující uvede nesprávné údaje, ať už vlastní, nebo údaje třetí osoby, nese odpovědnost za důsledky uvedení těchto údajů.

3.6. Prodávající neodpovídá za jakoukoli škodu, která vznikne kupujícímu a/nebo třetím osobám v důsledku toho, že kupující nedodrží požadavky předpisů v souvislosti s poskytováním, úpravou nebo aktualizací údajů. Pokud Kupující poskytne osobní údaje třetích osob prostřednictvím E-shopu, odpovídá za zákonnost poskytnutí a použití těchto údajů výhradně Kupující.

IV. Informace o produktu

4.1 Kupující bere na vědomí a potvrzuje, že:
4.1.1. popisy a informace o vlastnostech Zboží v E-shopu jsou uvedeny podle údajů poskytnutých příslušnými dodavateli Zboží. Prodávající neodpovídá za obsah informací o vlastnostech Zboží;
4.1.2. informace o Zboží uvedené v E-shopu jsou obecné povahy a nemusí být totožné s obalem příslušného Zboží;
4.1.3. skutečný vzhled Zboží (barva, velikost, tvar) se nemusí přesně shodovat s vyobrazením Zboží na fotografii v E-shopu, a to z důvodu vlastností obrazovky počítače používaného Kupujícím nebo z jiných technických důvodů.

4.2 Pokud se na Zboží vztahuje záruka výrobce, musí být ke Zboží přiloženy úplné písemné informace o záručních podmínkách.

4.3 V případě, že je Prodávající vzhledem k vlastnostem prodávaného Zboží považován za výrobce, poskytne zákonnou záruku. Kromě toho platí následující podmínky, pokud nejsou v dokumentech dodaných se Zbožím uvedeny jiné podmínky:
4.3.1. Pokud se v záruční době 5 (pěti) let ode dne dodání Zboží Kupujícímu projeví skryté vady Zboží, které nejsou způsobeny porušením pravidel užívání a/nebo skladování Zboží ze strany Kupujícího, je Kupující povinen tyto nesrovnalosti neprodleně, nejpozději však do 2 (dvou) měsíců, oznámit Prodávajícímu. Po obdržení oznámení je Prodávající do 14 (čtrnácti) dnů přezkoumá a podle svého uvážení v souladu s příslušnými skutkovými okolnostmi buď vymění Zboží za Zboží odpovídající kvality, nebo odstraní nedostatky, nebo uhradí přiměřené náklady Kupujícího na odstranění nedostatků, nebo zahájí jednání o snížení ceny Zboží odpovídající nedostatkům;
4.3.2. Kupující má právo požadovat vrácení zaplacené ceny a odstoupit od Smlouvy, pokud porušení požadavků na jakost Zboží představuje podstatné porušení Smlouvy. Za podstatné porušení Smlouvy se považuje, pokud náklady na odstranění vad Zboží činí více než 50 (padesát) % ceny Zboží a Prodávající neodstraní vady nebo neuhradí Kupujícímu přiměřené náklady na odstranění vad nebo nenahradí Zboží Zbožím odpovídající kvality;
4.3.3 Kupující a Prodávající budou spolupracovat v případě jakýchkoli vad Zboží. Kupující je povinen umožnit Prodávajícímu odstranění zjištěných vad Zboží, tj. umožnit Prodávajícímu nebo jím najatým třetím osobám bezodkladnou prohlídku Zboží, posouzení zjištěných vad a přístup ke Zboží za účelem odstranění zjištěných vad Zboží. Pokud Kupující nespolupracuje a nesplní výše uvedené povinnosti, považuje se to za vzdání se nároků Kupujícího na kvalitu Zboží a Zboží se považuje za Zboží v uspokojivé kvalitě; v takovém případě Prodávající neodpovídá za žádnou škodu nebo újmu vzniklou v důsledku takového nesplnění povinností Kupujícím.

4.4 Na Zboží se mohou vztahovat akce a slevy dle rozhodnutí Prodávajícího. Slevy se nesmí sčítat, ledaže podmínky konkrétní akce stanoví jinak a tato skutečnost je zveřejněna v E-shopu, na internetových stránkách Prodávajícího nebo v podmínkách akce.

4.5 Množství Zlevněného zboží může být omezeno a Prodávající nezaručuje, že všichni Zákazníci budou moci Zlevněné zboží zakoupit.

V. Cena Zboží a způsob platby

5.1 Ceny Zboží v E-shopu a v objednávkovém formuláři jsou uváděny v eurech včetně daně z přidané hodnoty (DPH). Kupující může za Zboží platit pouze v oficiální měně Litevské republiky - v eurech.

5.3 Kupující může za Zboží zaplatit jedním z následujících způsobů:
5.3.1. pomocí Google Pay nebo Apple Pay prostřednictvím příslušného systému pro zpracování plateb;
5.3.2. prostřednictvím platby kartou. Platit lze kartou VISA nebo MASTERCARD;
5.3.3. bankovním převodem na bankovní účet Prodávajícího;
5.3.4. využitím služby smlouvy o spotřebitelském úvěru poskytované leasingovými společnostmi;
5.3.5. jakýmikoli jinými způsoby, pokud jsou uvedeny v E-shopu.

5.4. Při nákupu Zboží online má Kupující možnost: i) provést platbu v plné výši při objednání Zboží, nebo ii) provést platbu ve splátkách, tj. 50 (padesát) % ceny Zboží zaplatí Kupující při objednání Zboží a zbývající část ceny Zboží zaplatí po vyrobení Zboží, nejpozději však do 2 (dvou) pracovních dnů před datem dodání objednaného Zboží Kupujícímu. Více informací o platebních podmínkách naleznete v části „Platební podmínky“ (viz https://meistronamai.lt/apmokejimo-salygos/).

5.5 Jakmile Prodávající obdrží platbu za Zboží nebo potvrzení o financování nákupu (je-li takový způsob platby použitelný a zvolil-li si Kupující příslušný způsob platby uvedený v Obchodních podmínkách), je objednávka Zboží potvrzena.

5.6 V případě, že je Zboží hrazeno na splátky, bude faktura s DPH předložena Kupujícímu po provedení poslední platby, tj. po zaplacení celé ceny Zboží Kupujícím.

5.7 V tomto případě odpovídá za bezpečnost údajů při platbě kupujícího poskytovatel platebních služeb.

5.8 Faktura k DPH nebo jiný účetní doklad vystavený Prodávajícím bude Kupujícímu předložen e-mailem a/nebo spolu se Zbožím při jeho dodání, a to zákonem stanoveným postupem. Náležitosti faktury k DPH nebo jiného příslušného dokladu se generují automaticky podle údajů poskytnutých Kupujícím a po uskutečnění objednávky nepodléhají úpravám.

5.9 Cenu Zboží může Prodávající změnit, pokud z viny Kupujícího nebo v důsledku okolností, které Kupující v době uzavření Smlouvy nezjistil, dojde ke změně specifikace nebo požadavků na kvalitu Zboží, doby nebo místa dodání, rozsahu služeb, na které se Smlouva vztahuje, nebo k jiným okolnostem, které zvýší náklady Prodávajícího, nebo pokud Kupující nesplní své smluvní povinnosti, v důsledku čehož vzniknou Prodávajícímu dodatečné náklady.

5.10. V případě neplnění Smlouvy z viny Kupujícího bude Kupujícímu vrácena provedená částečná platba snížená o smluvní pokuty a ztráty Prodávajícího. V takovém případě Kupující rovněž odpovídá za škody Prodávajícího v rozsahu, v jakém nejsou kryty zaplacenými částkami.

VI. Objednání zboží a uzavření smlouvy

6.1 Pro objednání zboží z e-shopu se musí kupující přihlásit ke svému účtu pro online nákup nebo zvolit funkci nákupu bez registrace po zadání údajů potřebných k dokončení objednávky.

6.2. Kupní a prodejní smlouva se v E-shopu považuje za uzavřenou okamžikem, kdy Kupující po vytvoření nákupního košíku, uvedení adresy dodání Zboží, zvolení způsobu platby a po seznámení se s Obchodními podmínkami a Oznámením o ochraně osobních údajů, podmínkami plnění objednávky a dalšími dodatečnými informacemi, které mu byly poskytnuty, stisknutím příslušného tlačítka nebo jiným způsobem potvrdí objednávku.

6.3 Zboží se považuje za objednané, jakmile Kupující obdrží potvrzení o provedení objednávky e-mailem a/nebo textovou zprávou na číslo mobilního telefonu uvedené v objednávce. V případě, že je Zboží placeno v okamžiku podání objednávky, je objednávka zahájena až po připsání peněz na bankovní účet Prodávajícího.

6.4 V závislosti na vlastnostech Zboží mohou být změny Zboží a další záležitosti předmětem koordinace s Kupujícím i po objednání Zboží.

VII. Dodání a vyzvednutí zboží

7.1 Při objednávce si kupující zvolí způsob dodání: vyzvednutí v místě určeném prodávajícím, dodání na adresu/poštu dle vlastního výběru nebo jiný způsob uvedený v e-shopu.

7.2 Zboží bude připraveno k odběru nebo odeslání ve lhůtě uvedené v E-Shopu nebo podle samostatné dohody smluvních stran za předpokladu, že Prodávající má příslušné množství Zboží na skladě a že byla přijata platba za Zboží.

7.3 Zboží musí být od Prodávajícího vyzvednuto nejpozději do 3 (tří) pracovních dnů od potvrzení, že objednané Zboží je již na určeném místě a je možné jej vyzvednout.

7.4 Na některé Zboží se může vztahovat jiná dodací lhůta, než je uvedena v článku 7.2 těchto Obchodních podmínek.

7.5 Ve výjimečných případech může dojít ke zpoždění dodání Zboží v důsledku nepředvídatelných okolností, které Prodávající nemůže ovlivnit a které nemohl v době uzavření Smlouvy rozumně předvídat. V takovém případě se Prodávající zavazuje neprodleně kontaktovat Kupujícího za účelem dohody o termínu a dalších podmínkách dodání Zboží.

7.6 Kupující může konzultovat podmínky dodání Zboží, sazby, podmínky pro bezplatné dodání a konkrétní náklady na dodání Kupujícím vybraného koše Zboží v E-shopu.

7.7 Pokud nákupní košík kupujícího obsahuje alespoň jednu položku, u které prodávající nemá požadované množství nebo ji nemůže kupujícímu dodat ve stanovené lhůtě, prodávající o této skutečnosti neprodleně informuje kupujícího na jím uvedenou e-mailovou adresu nebo telefonní číslo a uvede možný termín dodání nebo objednávku zruší. Pokud Kupující se změněným termínem dodání nesouhlasí, může objednávku zrušit. V takovém případě Prodávající vrátí Kupujícímu částku zaplacenou na základě předchozí objednávky do 14 (čtrnácti) dnů od zrušení objednávky.

7.8 Kupující odpovídá za správnost dodací adresy uvedené při objednávce Zboží nebo v Účtu a za vyzvednutí/převzetí Zboží ve sjednaném termínu a zajistí, aby místo dodání nebránilo Prodávajícímu v řádném plnění jeho povinností ze Smlouvy.

7.9 Kupující je povinen oznámit, že podmínky pro dodání Zboží jsou komplikované, tj. silnice jsou nesjízdné nebo obtížně sjízdné, Zboží nelze dodat na určené místo nebo je nutná zvláštní doprava. V takovém případě je Kupující povinen uhradit dodatečné náklady na komplikované dodání Zboží, které jsou nezbytné pro dodání Zboží na místo určené Prodávajícím; nebo, pokud Prodávající odmítne uhradit náklady na takové dodání Zboží, zavazuje se Prodávající vyzvednout Zboží na vlastní náklady z nejbližšího dostupného dohodnutého místa.

7.10. Prodávající je zproštěn odpovědnosti za porušení lhůt pro dodání Zboží, pokud Zboží nebylo Kupujícímu dodáno nebo nebylo dodáno včas z důvodu zavinění třetích osob, které nejsou ve spojení a/nebo jsou nezávislé na Prodávajícím, nebo z důvodu okolností, které Kupující nemůže ovlivnit.

7.11. Není-li dodání Zboží možné z viny Prodávajícího (např. Kupující uvedl při objednávce Zboží nesprávnou adresu, Kupujícího nebo příjemce nelze na uvedené adrese zastihnout apod.) nebo si Kupující nevyzvedne Zboží ve sjednaném termínu nebo si Kupující nevyzvedne Zboží od Prodávajícího ve sjednané lhůtě, může Prodávající bez výpovědní doby odstoupit od Smlouvy. Pokud Prodávající ukončí Smlouvu v případě uvedeném v tomto článku, vrátí Kupujícímu do 14 (čtrnácti) dnů částku zaplacenou za Zboží na bankovní účet, ze kterého byla platba provedena, přičemž od této částky odečte náklady Prodávajícího na dodání Zboží a další přiměřené ztráty a náklady.

7.12 Při převzetí Zboží je Kupující povinen zásilku zkontrolovat. Pokud jsou na Zboží zjištěny vady, nesmí Kupující zásilku Zboží převzít a musí vady uvést v Dokladech o převzetí Zboží.

7.13. Pokud Kupující převezme Zboží, aniž by v přejímacích dokladech uvedl jakékoli poznámky týkající se množství a/nebo kvality Zboží, má se za to, že Kupující převzal Zboží v úplném a nepoškozeném stavu.

7.14. Kupující je povinen oznámit Prodávajícímu jakékoliv poškození Zboží způsobem stanoveným v těchto Podmínkách.

7.15. Nebezpečí náhodné ztráty nebo poškození Zboží přechází na Kupujícího okamžikem předání Zboží Kupujícímu nebo jeho doručení na místo určené Kupujícím.

VIII. Storno, výměna a vrácení zboží

8.1. Kupující má v souladu s postupem uvedeným v tomto článku Pravidel právo odstoupit od Smlouvy uzavřené na dálku do 14 (čtrnácti) dnů a vrátit Zboží zakoupené v E-shopu bez uvedení důvodu vrácení. Toto právo na odstoupení od smlouvy může Kupující uplatnit pouze v případě, že je považován za spotřebitele, tj. fyzickou osobu, která projeví vůli koupit, zakoupí a užívá zboží pro uspokojování osobních, rodinných, domácích potřeb nesouvisejících s podnikáním nebo výkonem povolání.

8.2 Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující informovat prodávajícího e-mailem na adrese info@maestrodomy.cz nebo prostřednictvím účtu v e-shopu.

8.3 Kupující je povinen vrátit Zboží Prodávajícímu na vlastní náklady nejpozději do 14 (čtrnácti) dnů ode dne, kdy bylo Prodávajícímu doručeno oznámení o odstoupení od Smlouvy, a to doručením Zboží Prodávajícímu. 

8.4 Vrácené Zboží musí být v původním a nepoškozeném obalu (včetně návodu a záručního listu, pokud byly ke Zboží dodány). Pokud Zboží nebude řádně kompletní a zabalené, má Prodávající právo je nepřijmout. Při vrácení Zboží musí Kupující přiložit doklady o koupi. Vyplněný a podepsaný musí být také formulář Prodávajícího pro vrácení Zboží.

8.5 Zboží nelze vrátit, pokud bylo použito, poškozeno a/nebo ztratilo svůj vzhled (za podstatné změny vzhledu Zboží se nepovažují změny vzhledu Zboží nebo jeho obalu, které jsou nezbytné pro kontrolu Zboží).

8.6 Kupující není oprávněn odstoupit od Smlouvy a Zboží vrátit:
8.6.1. Zboží, které bylo vyrobeno podle specifikací Kupujícího nebo bylo výslovně upraveno pro jeho osobní potřebu;
8.6.2. pokud jde o služby, které byly Kupujícímu plně poskytnuty, za předpokladu, že Kupující před poskytnutím služeb výslovně souhlasil a uznal, že nebude oprávněn odstoupit od Smlouvy, jakmile Prodávající Smlouvu plně splní;
8.6.3. Zboží bylo použito Kupujícím, Zboží bylo poškozeno, byl poškozen obal nebo Zboží ztratilo svůj obchodní vzhled nebo není kompletní (např. se ztratily určité části Zboží, chybí návod k použití nebo chybí případná záruční knížka apod.);
8.6.4. jiné Zboží, jehož převzetí má Prodávající právo odmítnout v souladu s platnými právními předpisy.

8.7. Prodávající vrátí Kupujícímu částky zaplacené za vrácené Zboží do 14 (čtrnácti) dnů ode dne vrácení Zboží Prodávajícímu, a to převodem na účet Kupujícího uvedený v dokladech o vrácení.

8.8 Pokud Zboží dodané Kupujícímu nesplňuje kvalitativní požadavky, bude Kupujícímu umožněno, aby je do 14 (čtrnácti) dnů nahradil jiným, obdobným Zbožím nebo je vrátil, a to postupem pro vrácení stanoveným v tomto článku Pravidel.

8.9 Zboží se považuje za nekvalitní, pokud Zboží obsahuje zákonem zakázané složky, pokud došlo ke změně základních vlastností Zboží v důsledku nevhodných skladovacích podmínek před dodáním Zboží Kupujícímu, pokud je Zboží mechanicky poškozeno nebo pokud má Zboží jiné vady.

8.10. Pokud bylo vrácené Zboží dodáno prostřednictvím jiné osoby, tj. Kupující zvolil způsob dodání Zboží, který je zpoplatněn další službou, je Prodávající oprávněn odečíst náklady Prodávajícího na dodání Zboží od částky vrácené Kupujícímu za Zboží.

IX. Zpracování osobních údajů

9.1 Při zpracování vašich osobních údajů se řídíme Oznámením o ochraně osobních údajů, které je zveřejněno na internetových stránkách https://www.maestrodomy.cz

X. Závěrečná ustanovení

10.1 Tyto obchodní podmínky se řídí právem Litevské republiky.

10.2 Veškeré spory nebo neshody vzniklé z těchto obchodních podmínek nebo v souvislosti s nimi budou řešeny jednáním. V případě, že se nepodaří dosáhnout dohody, budou spory řešeny u soudů Litevské republiky podle práva Litevské republiky, a to podle místa podnikání prodávajícího.

10.3 V případě vzniku škody nahradí viník druhé straně pouze přímé škody postupem a na základě stanovených právních předpisů Litevské republiky.

10.4 Kupující může kontaktovat Prodávajícího ohledně Zboží zakoupeného v E-shopu prostřednictvím e-mailu na adrese info@maestrodomy.cz, telefonicky na čísle +370 700 44 799 nebo prostřednictvím svého účtu v E-shopu v pracovních dnech 9-18 hod.

10.5 Kupující, pokud je považován za spotřebitele, se může ohledně svých porušených práv při využívání E-shopu obrátit také na Státní úřad pro ochranu práv spotřebitelů (https://www.vvtat.lt).

10.6 Kupující potvrzuje, že se řádně seznámil s Podmínkami skladování a užívání Zboží a Záručními podmínkami, že je akceptuje, rozumí jim a zavazuje se je dodržovat.

Kupující se zavazuje, že po dokončení prací na vlastní náklady uklidí a zlikviduje stavební odpad.

Viz Podmínky skladování a užívání Zboží: https://meistronamai.lt/saugojimo-ir-naudojimo-instrukcija/.
Odkazujeme na Pravidla a podmínky záruky na Výrobek: https://www.meistronamai.lt/garantija/.

maestrodomy.cz
TimberCabins

Timber Cabins používá čtyři hlavní typy cookies.

Pokračováním v prohlížení souhlasíte s potřebnými soubory cookie. Můžete také souhlasit s používáním dalších souborů cookie. Zásady ochrany osobních údajů